Obchodní a dodací podmínky

1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1) Společnost Antonín Blažek - RCM, se sídlem Tečovice 384, 76302 Zlín, IČ 10566121 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

  • (i) za účelem nákupu zboží prostřednictvím e-shopu a dodání zboží následující osobní údaje zákazníka: jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa, údaje o zakoupeném zboží a údaje související s platbou za zboží (číslo účtu, uhrazená částka, datum připsání úhrady na účet společnosti Antonín Blažek - RCM)
  • (ii) pro účely vyřizování reklamací kromě údajů uvedených v bodě (i) i údaje o reklamovaném zboží a údaje uvedené zákazníkem při uplatnění reklamace
  • (iii) pro účely řešení pojistných událostí kromě údajů uvedených v bodě (i) i údaje o pojištěném zboží a údaje uvedené zákazníkem při oznámení pojistné události.

      Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy a v případě vyřizování reklamací článek 6 odst. 1 písm. c) Nařízení GDPR.

      Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

      2) Zpracování osobních údajů je prováděno firmou Antonín Blažek - RCM tedy správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:

      • kurýrní nebo přepravní společnost, která zajišťuje dodávku zboží zákazníkovi, jako další správce nebo zpracovatel,
      • orgány finanční správy, účetní kancelář, daňoví poradci a auditoři jako správcové nebo zpracovatelé, pokud je to nezbytné pro splnění zákonné povinnosti společnosti Antonín Blažek - RCM
      • servisní partneři, dodavatelé, pojišťovny, externí právní zastoupení, jiné orgány v spotřebitelském řízení, přepravní společnosti v souvislosti s vyřizováním reklamací a pojistných událostí jako správcové nebo zpracovatelé

          3) Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

          4) Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese info@holidaysport.cz.

          5) Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky www.holidaysport.cz, užívá na této webové stránce soubory cookies, které jsou zde užity za účelem:

          • měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách
          • základní funkčnosti webových stránek

          Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
          Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možné nastavit v rámci nastavení prohlížeče. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
          Vznese-li návštěvník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
          Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
          Shromážděné cookies soubory jsou zpracovány poskytovatelem služby Google Analytics, společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

          6) Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

          • zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
          • vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
          • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
          • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
          • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
          • na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
          • požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
          • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
          • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.


          2. PŘIJETÍ A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

          Vaše objednávka je přijata do systému ihned po odeslání objednávky. Obratem Vám přijde na uvedenou emailovou adresu potvrzení objednávky spolu s vygenerovanou objednávkou v PDF formátu a přihlašovacími údaji do systému, díky kterým můžete kontrolovat stav Vaší objednávky.

          Pokud Vám nepřišel žádný potvrzovací email, pravděpodně jste špatně vyplnili emailovou adresu (udělali jste překlep), nebo jste nedokončili objednávku (neklikli jste na konečné odeslání objednávky). V tomto případě nás kontaktujte a my Vám sdělíme, zda jsme objednávku obdrželi, nebo je potřeba vyplnit objednávku znovu.

          Zboží na Slovensko nezasíláme (výjimku tvoří objednávky prostřednictvím slevového portálu Zlavomat.sk, kde je možné objednat pouze vybrané druhy zboží).


          3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

          Každou objednávku můžete do doby, než je objednávka doručena zákazníkovi, zrušit a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu info@holidaysport.cz .

          Prodávající si vyhrazuje právo na stornování objednávky nebo její části v případě, že je zboží vyprodáno. V takovém případě bude prodávající o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.


          4. POŠTOVNÉ A PLATBA ZA ZBOŽÍ

          Poštovné je připočteno k celkové ceně za zboží. Při objednávce zboží nad 3000 Kč má zákazník POŠTOVNÉ ZDARMA. Nabízíme 3 možné způsoby, jak zaplatit za zboží:

          1) Platba předem na účet - na základě zaslaných podkladů provedete platbu na náš bankovní účet. Po připsání platby na náš účet automaticky odešleme zboží. V tomto případě činí poštovné 89,-Kč včetně DPH. Při objednávce zboží nad 3000 Kč má zákazník POŠTOVNÉ ZDARMA.

          2) Zaslání na dobírku - zboží Vám bude zasláno na dobírku a zaplatíte je až při převzetí. V tomto případě činí poštovné 119,-Kč včetně DPH. Při objednávce zboží nad 3000 Kč má zákazník POŠTOVNÉ ZDARMA.

          3) Hotově při osobním převzetí u nás ve firmě v Tečovicích - bez poplatku (zatím není možné platit kartou).


          5. PŘEPRAVA A DORUČENÍ ZBOŽÍ

          1) Expresní přepravní služba Geis

          Zboží standardně zasíláme prostřednictvím expresní přepravní služby Geis. Zboží je ve většině případů doručeno následující pracovní den po odeslání balíku. V době před Vánocemi se dodací lhůta může prodloužit.

          Průběh doručení zboží prostřednictvím společnosti Geis:

          • V den odeslání zboží z našeho skladu Vám dojde na Vaši emailovou adresu zpráva o odeslání balíku, společně s číslem pro sledování zásilky. Balík pak můžete sledovat na adrese http://www.geis-group.cz/cz
          • Zboží je doručováno většinou následující pracovní den od odeslání.
          • Před doručením zboží Vás bude kontaktovat telefonicky řidič přepravní služby a dohodne s Vámi přesný termín a místo dodání.
          • V případě doručení na dobírku platba za zboží probíhá v hotovosti řidiči při předání zboží. Řidič Vám vystaví doklad o zaplacení.
          • V případě platby předem na účet převezmete zboží a již nic platit nebudete.
          • Při převzetí balíku zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený, pomačkaný, apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
          • V případě, že obal bude v pořádku, zboží převezměte.
          • Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte, abychom to mohli včas řešit. Při pozdějším oznámení nemůže být Vaše reklamace kladně vyřízena. V případě poškození balíku je potřeba sepsat s přepravcem co nejdříve zápis o škodě. 


          2) Osobní vyzvednutí

          Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese: Antonín Blažek - RCM, Tečovice 384, 76302 Zlín, každý pracovní den od 7 do 15 hodin.

          3) V případě objednávek přes slevový portál Slevomat může být na výběr i jiný způsob doručení zboží (např. síť výdejních míst Zásilkovna nebo Česká pošta).


          6. DODÁNÍ DAŇOVÉHO DOKLADU

          Daňový doklad ke zboží je doručen v tištěné formě společně se zbožím. Doklad je vložen uvnitř zásilky. Prosím, uschovejte si jej pro případ potřeby.


          7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

          Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena za zboží:

          • kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem a informujte nás o odstoupení od smlouvy;
          • zboží, které budete vracet, musí být pečlivě zabaleno, musí byt kompletní (včetně veškerého příslušenství, atd.);
          • zboží pošlete na naši adresu (např. přes Českou poštu cenným balíkem, obyčejně, bez dobírky) společně s dokladem od zboží (stačí kopie) a průvodním dopisem, ve kterém uvedete číslo Vašeho účtu pro vrácení peněz;
          • náklady na zaslání zboží k prodejci hradí zákazník;
          • v případě, že zboží jeví při vrácení viditelné známky opotřebení či poškození, může prodejce toto zohlednit při vracení peněz za zboží snížením vracené částky za zboží odpovídajícím snížení hodnoty daného zboží;
          • peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš účet do 14 dnů po odstoupení od smlouvy;
          • zákazník má právo na vrácení ceny za zboží včetně poštovného (ale pouze ve výši nejlevnější možné varianty doručení zboží). V případě, že bylo zboží objednáno na dobírku, má nárok pouze na vrácení základního poštovného bez dobírkovného;
          • právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


          Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má zákazník právo od smlouvy rovněž v zákonné lhůtě odstoupit. Kupující má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to buď její opravou nebo případně výměnou věci v závislosti na povaze vady. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.


          8. REKLAMACE A ZÁRUKA

          Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Kupující je povinen zboží ihned po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození způsobená přepravou, a tyto bylo možné nahlásit přepravci formou zápisu o škodě. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně ohlásit prodejci a dále se řídit dle postupu při reklamaci.

          Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
          a) mechanickým poškozením;
          b) nesprávným použitím výrobku;
          c) nesprávným skladováním.

          Postup při reklamaci:

          1. informujte nás o reklamaci telefonicky, nebo e-mailem;
          2. kompletní a očištěné zboží včetně veškerého příslušenství zašlete nejlevnějším možným způsobem (Českou poštou jako Cenný balík, ne na dobírku) spolu s průvodním dopisem na naši adresu;
          3. prodejce má dle zákona lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace;
          4. o výsledku reklamace bude zákazník informován telefonicky nebo emailem a bude mu v případě uznání nároku zasláno opravené, nebo nové zboží v závislosti na charakteru vady. Pokud došlo k nepodstatnému porušení věci, dojde k opravení vady nebo slevě z ceny. Pokud došlo k podstatnému porušení věci, dojde k výměně zboží, opravě, slevě nebo odstoupení od smlouvy se zákazníkem. V případě zamítnutí reklamace bude zboží zasláno na náklady prodávajícího zpět zákazníkovi.
          5. v případě uznání reklamace má zákazník právo na proplacení nákladů spojených se zasláním reklamace k prodejci (na základě prokázání skutečného vynaložení nákladů).
           

          9. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

          1. Vážený spotřebiteli, jestliže máte pocit, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@holidaysport.cz .
          2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
          3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, vizhttp://www.mpo.cz/dokument169867.html
          4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
          5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
          6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
          7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
          8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
          9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

          10. ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

          Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.
           
          Všechny ostatní (výslovně neuvedené) právní vztahy se řídí platným občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. a platnými zákony České republiky.